En WordPressblogg till

Prins Carl Philip och hans Sofia glassar i Båstad

carlphilipsofia

Prins Carl Philip och hans nya flamma Sofia Hellqvist tigger om uppmärksamhet. För vad gör kungafamiljens mest hemliga par, som utåt sätt i alla fall har gjort allt för att vara i fred, när de vill umgås?

Hyrde de en avskild liten stuga för att bara ägna sig åt varandra och undvika rampljuset? Icke sa Nicke.

Istället åkte de ner till tennisveckan och Båstad. En plats där det kryllar av både nyfikna veckotidnings- och kvällpressjournalister.

Där glassar Carl Philip och Sofia nu omkring helt öppet och häromnatten siktades de på innekrogen Sand. Mitt framför ögonen på det samlade pressuppbådet.

Med tanke på det agerandet får man nog konstatera att journalisterna inte längre behöver tassa kring paret som katter kring het gröt.

Nu är det fritt fram säger jag. Buss på paret med frågor om hur det egentligen står till? Och vad säger mamma Silvia om prinsens nya tös?

Dela på Facebook 0Tipsa en vän!
Dela på Facebook 0Tipsa en vän!

Kommentarer

69 kommentarer till "Prins Carl Philip och hans Sofia glassar i Båstad"

  1. 1.      Magdalena,  17 Juli 2010 18:27

    Jeg sier; så bra at de ”avvepner” pressen ved å te seg som normale forelskede par. Det skulle minske spekulasjonene en del?

  2. 2.      Grevinnan,  17 Juli 2010 20:09

    Men Carl Philip är väl gammal nog utan att fråga mamma.Men,föresten,”ny” är väl inte Sofia direkT?

  3. 3.      Grevinnan,  17 Juli 2010 20:10

    Men det var ju en kul bild,med glassarna!

  4. 4.      Helena,  17 Juli 2010 20:29

    Nej nej han behöver inte fråga mamma Silivia men jag hoppas att om han frågar pappa kungen han som bestämmer så kommer han att säga att då Carl Philp får du bli civil och ge upp prinslivet!!!!!

  5. 5.      Marie,  17 Juli 2010 20:34

    Återigen kan jag väl påpeka att Kungen hade en väldans massa flammor innan han träffade drottningen. Barbro Ehn är en av dessa, det finns bilder av dem på internet. Det fanns även Liv Porjé, Charlotte Klingspor, Pia Degermark, Leena Skog (porrstjärna) och Titti Wachtmeister.
    Tro mig jag har läst SD hos mormor och morfar sen jag var väldigt liten. Min morfar kallade den för ”prinsessetidningen” :D
    Så kungen har inte mycket att komma med ;)

  6. 6.      Anna,  17 Juli 2010 21:50

    Vilken brud..

  7. 7.      Anna,  17 Juli 2010 21:51

    Jämfört med Sofia är Carl Philip inget..

  8. 8.      signe,  17 Juli 2010 21:55

    Helena #4#
    Tycker som du att C-P bör bli civil om han ska gänga sig med Sofia. Hon har alldeles för mycket skandaler i bagaget.

  9. 9.      Grevinnan,  17 Juli 2010 22:17

    Men pappa kungens gamla flammor var ju inte mycket att hänga i julgran!Leena Skog och Pia Degermark!Tsss,Pia,en alkis!

  10. 10.      Grevinnan,  17 Juli 2010 22:18

    Men prinstiteln behöver han inte ge upp.Sofia får gå på prinsesskurs!

  11. 11.      Eva,  17 Juli 2010 23:11

    Låt dem vara! Deras förälskelse är deras och den har de rätt till.
    Sluta med snaskigheter!

  12. 12.      Martinzzon,  17 Juli 2010 23:30

    #9 Grevinnan Pia Degermark var
    ingen alkis när kungen dejtade henne.
    Det blev hon på senare år.

  13. 13.      Tina,  18 Juli 2010 0:24

    Sofia är ju en strålande skönhet…hon blir ett vackert blickfång i kungahuset. Hennes eventuella övriga meriter är ju bara en bonus. Klarade Mette-Marit med sin obskyra bakgrund av att bli uppdaterad till prinsessa …såklart fixar Sofia att bli Carl Philips fru.

  14. 14.      Estelle,  18 Juli 2010 5:28

    TINA.
    Sofi samsta fordome at kungahuset tragiskt att hon ens har kommit in i dessa kretser som inte har stil och klass dessutom en GOLDDIGGER. Sofis bakgrund mkt samre an Mette-Marit hon var iallafalll ensamstande mamma med jobb. Inte en iuvikningsmodell som letar sig till RIKA man lever pa deras bekostand och nu har hon lurat till sig C-P han ar ju sa naiv ser inte igenom henne. Hon har ju varit med manga killar kring. Hon har aldrig nagonsin har ett normalt jobb. Hon nu vill hon lura hela svenska folket pa hennes nya image hellyllen tjej. STACKARS KUNGAFAMILJEN hon har sjalv poker och utvikningsmodell parycrazy och har haft killar non stop en del betydligt aldre.
    De har ar de varsta jag ngn sett narmas sig ett kungahus.

  15. 15.      Estelle,  18 Juli 2010 5:31

    Poker vardinna..Och pa Paradise har hon elak och mobbade sina meddeltagare visa hennes brost och haft intima scener . Sen dessa har hon pumpat champange och festat tills hon har hittat den basta kapet.
    Snygg ar hon inte sot. Hon har ett grisutseende och val opererad.

  16. 16.      Marie,  18 Juli 2010 9:08

    #14 och 15
    Jag har också en känsla av att hon kan tänkas manipulera Carl Philip som kanske inte själv har förmågan att ”se igenom” henne.
    Hoppas han inte blir lurad :(
    Jag förstår heller inte tjusningen med de här utvikningsbrudarna och dokusåp-tjejer?
    Emma Pernald hade passat honom mycket bättre, eller åtminstone en tjej med lite stil och klass, som jobbar och gör rätt för sig.

  17. 17.      Margaretha,  18 Juli 2010 9:39

    Skön glassig bild ,sommarsvalka,fester och Båstad .Jag unnar er att få njuta av det.

  18. 18.      Grevinnan,  18 Juli 2010 10:06

    Martinzzon,Blev Pia alkis efter dejtandet,så hade hon vart fall inte klarat att bli drottning!Vad jag vet om Pia är att hon fick ett barn som hon aldrig brydde sig om.Enligt henne,var barn bara en attribut! Allt från en tidning!

  19. 19.      Grevinnan,  18 Juli 2010 10:09

    Jo,visst har Sofia jobbat!Hon har varit i Ghana och jobbat på barnhem!

  20. 20.      Grevinnan,  18 Juli 2010 10:12

    Det går inte att jämföra Sofia med Mette Marit!Mette Marit var narkoman!Låt vara,ensamstående mor!Sofia,är nog en vanlig tjej,som glassar sig i kungliga kretsar!

  21. 21.      Grevinnan,  18 Juli 2010 10:13

    Så,en undrar,hur många är de kungligas ”sanna”vänner?

  22. 22.      Martinzzon,  18 Juli 2010 11:26

    Hej Grevinnan! Såg du dokumentären om
    Pia Degermark? Hon fick en pojke med en
    adlig tysk man. Barnet fick stanna hos
    honom.Då hon var olämplig att ta hand
    om barnet. Därefter började hon knarka
    o dricka. Tragiskt.

  23. 23.      Grevinnan,  18 Juli 2010 11:56

    Den dokumentären om Pia D.missade jag!Kungen kan vara glad att han undkom!

  24. 24.      Grevinnan,  18 Juli 2010 11:59

    Men ändå,har jag fel,att Pia var på bjuden på kungens bröllop med Silivia,för jag tänkte att det skulle aldrig jag tålat.

  25. 25.      Grevinnan,  18 Juli 2010 12:01

    Se,nu vakna red.till!

  26. 26.      Grevinnan,  18 Juli 2010 12:02

    Hur ska red orka kolla det??

  27. 27.      Anita,  18 Juli 2010 12:11

    Efter at have set prins Carl Philip i tv på Victoriadagen på
    Öland, tror jeg desværre, at næsten hvilken som helst ”smart”
    ung kvinde vil kunne ”lura” ham.
    Han virker meget usikker og hæmmet. Faktisk meget lig kronprins Frederik ved 30-årsalderen, men det endte jo godt. ;)
    Det blev heldigvis ikke Maria Montell (sangerinde)!

  28. 28.      Marguerithe,  18 Juli 2010 12:37

    Till alla som skriver om Pia Degemark: Läs gärna hennes egen bok ”Gud räknar kvinnors tårar”, där man återigen får bekräftat vad som händer alla osedda barn, där föräldrarna sätter sitt sociala umgänge före allt annat. Pia Degemark är ju en ofattbart stark människa trots alla fasor hon varit med om.

  29. 29.      allegra,  18 Juli 2010 12:47

    Vad är det här att Carl Philip inte skulle vara kapabel att veta vad han vill ha.
    Han vill ha en tjej som Sofia.
    Ska det vara så märkvärdigt.

  30. 30.      Maja Larsson,  18 Juli 2010 13:00

    Prins Carl Philip hade nog också behövt gå i prinsskola som Daniel Westling för att få ett bättre självförtroende vid de få offentliga framträdanden han gör.
    Hur kul kan det vara att vara stand in för en drillad storasyster när mamma och pappa sitter på första parkett och tittar på.
    Hemska tanke när mamma, pappa, barn banden fortfararande hänger med in i vuxenlivet .
    Med starkt eget självförtroende och självtillit är han kapabel att avgöra vad som är bäst i varje situation.
    Gå i prinsträningsskolan Carl Philip som en vidareutveckling i karriären som blivande lantmästare.

  31. 31.      Helena,  18 Juli 2010 13:10

    Som sagt handlar detta inte om Carl Philip får bli lycklig eller inte … det handlar om vi som är rojalister har lust att ha en f.d porrbrud till förbilder till våra små egna prinsesseor(jag har två på 4 och 8 år)!
    Jag vill kunna säga till mina flickor att det lönar sig att studera och vara artig och ha ett fint yttre(alltså inte porrigt) yttre- kan tyvärr inte detta med Botoxläpp- och silikonpumpade bröst prinseesa!!!!!!!
    Blir du lycklig med Sofia så får du ta dina väskor och gå ifrån kungahuset officiellt!!!!!

  32. 32.      Evelyn,  18 Juli 2010 14:03

    Men herregud. Nog kan väl Carl Philip få roa sig med andra tjejer innan han träffa den rätte. Han har ju många år på sig att gifta sig och vem säger att det skulle bli med just denna Sofia, det kanske bli en annan Sofia som är av kunglig börd :)

  33. 33.      Martinzzon,  18 Juli 2010 14:23

    #28 Hej! Har läst boken.om Pia.D
    Intressant.läsning. Likaså filmen
    om Elvira Madigan o Sixten Sparre.

  34. 34.      Grevinnan,  18 Juli 2010 15:04

    Marquerite,ska spana på boken när bibblan öppnar.Låter som intr.läsning.Tragiskt att vara ett osett barn och själv göra sitt ege barn osett.tKanske Muminmamman var klokare!

  35. 35.      Ewa,  18 Juli 2010 16:03

    Och hur mår Prinsessan Birgitta???

  36. 36.      Helena M,  18 Juli 2010 17:21

    låt killen ha lite kul, snart vet han hur han vill ha det ( förhoppningsvis) Sofia kanske bara är en parentes i hans liv?

  37. 37.      Kari G,  18 Juli 2010 19:54

    #20. Grevinnan
    At Mette-Marit skulle være narkoman, er vel å trekke det litt langt?

  38. 38.      A-C,  18 Juli 2010 21:35

    ”37. Instämmer, Mette-Marit var inte narkoman hon hade som många andra ungdomar testat hasch någon gång. Narkomaner är beroende av narkotika det är stor skillnad.

  39. 39.      Bridget,  18 Juli 2010 22:00

    15. Estelle

    Du har fel, visserligen deltog Sofia Hellqvist i Paradise Hotel, säsongen 2005 men där fick Sofia motta stark kritik från de övriga deltagarna som tyckte att hon var för mesig och slätstruken då hon inte deltog i varken komplotter eller hade oanständig sex i TV. Utviken i tidningen Slitz var heller inte någon alvarlig företeelse. De flesta har väl sett den oförargliga bilden med ormen, till vilken hon för övrigt var skräckslagen för och inte visade Sofia något hon behövde skämmas för idag. Utseendemässigt är hon helt klart överlägsen de flesta av prinsens tidigare flickvänner så även den sista. Vidare ser jag inte varför Carl Philip inte skulle följa familjetraditionerna och gifta sig med den han älskar utan att förlora sin prinstitel. Varför skulle Sofia vara ett sämre parti för Carl Philip än Mette Marit var för Haakon, som trots allt var tronarvinge av Norge och ville gifta sig med en som använt narkotika, hade barn med sig i boet och hade en far som vem som helst hade skämts för. Den norska kungafamiljen hade inget val då Haakon ställde krav, Mette Marit eller avsäga sig tronen.

  40. 40.      Helena,  18 Juli 2010 22:09

    För mig är inte att ha barn med sig in i boet något som är nedsättande för en kvinna! För mig hade Cal Philp kunnat gifta sig med en ensamstående mor och behålla sina prinstitlar och hon kunde också bli prinsessa! Detta med Paradise hotell utvikningsbilder, helveteshälsning på Racertävling se det är något helt annat olämpligt!!!!
    Det är det som jag uppfostrar mina flickor att för allt i världen ej göra- det är det som gör det olämpligt att Sofia skulle bli bli prinsessa eller hertiginna för den delen!!!!!

  41. 41.      Grevinnan,  18 Juli 2010 22:39

    Karl.G,men Mette Marit har själv sagt i TV att hon prövar knark.Droger!

  42. 42.      Grevinnan,  18 Juli 2010 22:40

    PRÖVAT skulle det stå!

  43. 43.      Grevinnan,  18 Juli 2010 22:42

    Testat o testat!Det är farligt.

  44. 44.      A-C,  18 Juli 2010 23:12

    Ja, det är farligt att testa narkotika, inget jag försvarar att det skulle vara bra att göra, men att Mette Marit skulle varit narkoman för att hon testat någon gång som ung är överdrivet.

  45. 45.      Bridget,  18 Juli 2010 23:16

    40. Helena
    Helena allt går bra så länge man inte själv är inblandad eller hur? Men hur hade tongångarna gått om Victorias Daniel hade ett barn och ett förhållande bakom sig … ovanpå allt den kritik som han fick utstå? Omvänd situationen och genast blir allt mer komplicerat eller hur? Jag säger inte att Sofia är lämpligast men ingen av oss känner henne och vi vill väl gärna att Carl Philip blir lycklig med den han väljer. Frågan blir väl snarare; hur länge kan ett land hålla kvar en förlegad monarki när den blir allt mer urvattnad??

  46. 46.      Tina,  18 Juli 2010 23:24

    @41 helena:
    Maken till dubbelmoral!
    ”Det är OK att vara ensamstående mor..men inte ha vikt ut sig”!
    Synnerligen borderlinigt!
    Men som tur är så är inte dina döttrar aktuella för prinsen!
    Han föredrar skönhet!

  47. 47.      Grevinnan,  18 Juli 2010 23:42

    Vilket fall som helst är det inte nådigt att vara kunglig!Ingen människa är perfekt och inte dom heller.För min del.får Carl Philip gifta sig med Sofia.Troligen är.att så kommer ej att ske.Han upptäcker snart..vad vi andra vet.Man säger,kärleken är blind!

  48. 48.      Grevinnan,  18 Juli 2010 23:45

    Men jag tycker att Tina ska förklara sig!Vad är skillnad,vad är fel att vara ensamtående mor?Eller vikt ut?Jag har varit ensamstående,under en tid då det var skamigt!träffade en underbar man.

  49. 49.      Grevinnan,  18 Juli 2010 23:48

    I dagens läge tycks det inte vara skamligt att vika ut sg!Man går med bar överkropp på badstranden! Då kunde likväl den lilla tygbiten på nedre delenn också tas bort!Löjligt.

  50. 50.      Bridget,  19 Juli 2010 0:14

    49. Grevinnan
    Du har en poäng där, t.o.m. kungligheter solar topless, so whats the big deal?

  51. 51.      Nikolina,  19 Juli 2010 7:50

    Jag tycker inte att PCP är särskilt ”smart ”… suck ! :D

  52. 52.      rasmus,  19 Juli 2010 9:15

    Håller med Evelyn 14 & Maja 30, ytterligar en ingift ”porrbrud” i kungafamiljen behöver vi inte, valet av tv framträdande och nakenbilderna säger allt om denna kvinnas ambitioner.
    Roligt att läsa internationella tidningar om Kronprinsessbröllopet där man markerade att varken Carl Philips utvikningstjej eller Madeleines pojkvän var med. Bra PR för kungahuset Sverige!

    Det är också lite sorgligt att Carl Philip trots sin ålder fortfarande är så obekväm i rollen som Prins, tv intervjun Tilde de Paula gjorde i våras borde inte ha sänts, han behandlades som en ”prinsessa från 1800 talet”, och svarade lika konstlat och osäkert.

    Sedan vore det lämpligare med en mer PR mässig och samhällsnyttig hobby för Carl Philip än att köra biltävlingar, f.ö samma lätta inställning till Prinsjobbet som hans farfarsbror Bertil Bernadotte hade men i dessa miljötider är det märkligt!

    Syskonen Carl Philip och Madeleine verkar göra som dom vill och struntar i att med sitt ”jobb” medföljer det plikter och att vara ett föredöme, dom borde göra som Prinsessan Märta Louise, avsäga sig apanget och titeln Kunglig höghet, men då kan man inte ha kakan och äta den som dom verkar vilja.

  53. 53.      Ines,  19 Juli 2010 10:05

    Undrar varför det inte finns aktuella, färska bilder på paret nu när prinsen och hans nya ”flamma” ”glassar omkring helt öppet” och ”tiggar om uppmärksamhet” i Båstad ”där det kryllar av både nyfikna veckotidnings- och kvällpressjournalister”.

  54. 54.      Gittan,  19 Juli 2010 11:49

    Bra inlägg Ines…. Man kan verkligen undra varför de inte vågar posera öppet framför en kamera i dagsljus….
    Man kan väl dessvärre inte längre beteckna detta som en ”snabbt övergående flirt”…, som det spekulerades i när romansen blev känd… Och då finns det väl ingenting att smyga med…. ? ;)

  55. 55.      berette,  19 Juli 2010 13:01

    Iglar är tidningarna, men de måste leta upp något att skriva om, låt de få vara ifred, tids nog kan ni skriva riktig information om dessa två

  56. 56.      berette,  19 Juli 2010 13:03

    Vad ni kan låt de vara ifred tids nog får ni information som svenska folket kan ta del av.

  57. 57.      Evelyn,  19 Juli 2010 16:10

    # 52 rasmus…Hallå där..det var # 14 Estelle som skrev det och inte jag :) :) (Som Du höll med) ;)

  58. 58.      Ellen,  19 Juli 2010 19:44

    Helt enig i DN’s indledende tekst …… de ”tigger om opmærksomhed” !
    Man vælger ikke at komme til Båstad under tennisturneringen,
    hvis det ikke var, fordi man gerne ville fotograferes sammen !
    Så det er soleklart, at det har været Sofias mål og håb, at
    der var blevet taget nye fotos af parret sammen.
    Nu vil hun ses med sin prins ! :D

  59. 59.      Maggan,  19 Juli 2010 22:46

    Varför har de satt in bilder med sådan skillnad på färg i ansiktet, CP ser ut som han skulle dö när som helst alldeles grå medan Sofia ser ut som en mulatt. I vanliga fall är bägge två snygga var för sig.

  60. 60.      signe,  20 Juli 2010 19:54

    Det är trist att C-P är så naiv att han inte fattar hur hjärntvättad han blivit av denna utvikningstjej Sofia. Det är ingen lämplig flickvän till prinsen. Det blir ju tyvärr så när barnen håller mamma i kjolen till de är vuxen de får ingen erfarenhet. Sofia är bara en tjej som vill synas och har nu dragit högsta vinsten ett liv i det kungliga rampljuset. Hoppas Kungen inte är lika blåögd utan han ser vad denna tjej går för och inte tillåter C-P giftemål som prins utan då måste han avsäga sig prinstiteln ocg apanaget.. Man kan ju bara undra vad det är för billiga människor som ställer upp i Paradis Hotel och sedan som Sofia viker ut sig. Det måste finnas någon gräns för att bli kunglig.Jag har inget emot att kungabarnen gifter sig med en av folket men då måste den vara fri från skandaler som Daniel Westling. Jag tycker TV4 kan visa Paradis Hotel i repris så svenska folket får lära känna Sofia för där visar hon ju sitt rätta jag!!

  61. 61.      Gittan,  20 Juli 2010 21:56

    Visst är Sofia söt…Men prinsessa av Sverige ?
    Verkar som om alla unga kungligheter nuförtiden rider på en innetrend att skaffa sig en partner som folk bedömer olämplig…
    Man kan ju fråga sig vad rätt vi har att fälla åsikter om vem de har rätt att inleda förhållanden med…. Men det är ju trots allt landets befolkning som ger mandat till hur tillvida monarkin kommer att bestå… Får man inte folkets stöd, är det bekymmersamt… Sofia finner säkert en annan ”prins” vad det lider…Men Carl-Philip vill nog de flesta se med en flicka som redan besitter värdinne och representaionsegenskaper….

  62. 62.      Anne,  21 Juli 2010 16:47

    Detta med Sofia är verkligen en sorglig historia både för Carl-Philip och svenska folket.Jag tror inte prinsen umgås med Sofia
    utan att ta relationen seriöst han har ju fått en sådan fostran där man inte bara byter ut ena parten mot den andra .Det är tragiskt
    att prinsens sjävförtroende är så svagt så att han inte kan satsa på kvinnor som är mer jämnbördiga med honom själv.Det var mycket pinsamt att se nakenbilderna på Sofia ifrån Spanien och tänka sig att våran prins som ska vara svenska folkets representant har henne som sin flickvän.Väldigt dåligt omdöme av honom att ingå i en relation med Sofias bakgrund.

  63. 63.      Evelyn,  21 Juli 2010 18:17

    # 62 Anne…Prinsen har redan träffat Sofias föräldrar och det gör man ju inte om det inte är allvar.Står väl ingen regel att Carl Philip inte får skaffa sig en ny tjej när han hade gjort slut med Emma ??

  64. 64.      pernilla,  21 Juli 2010 18:59

    Läste i går att Sofia och Victoria träffades redan i maj.

  65. 65.      Bakom vattnet,  22 Juli 2010 13:18

    #5. Marie. MEN KUNGEN GIFTE SIG INTE MED sådana FLAMMOR eller hur!
    Och Barbro Ehn hade simkläder på sig under båtresan in Rivieran, om jag minns rätt. Och alla flammor var inte lika med varandra, visserligen några har haft svårigher med narkotika.

    PS. Kunde möjligen någon berätta om Sofia och om hennes familj mera!? Vad har de studerat? Vad har de som arbete (mamma, pappa, systrar)? Hurdan var Sofia i skolan? Varför ville hon vika sig i tv:n och tidningar, tex. inte studera mera? Är hon student eller? Gräva litet och mycket, som i Ockelbo i sin tid.

  66. 66.      FelixH,  23 Juli 2010 22:43

    Om nu hela presskåren var där och alla kunde se dem, var är bilderna….Nyhlén, stories blir bättre med bilder, och då inte ihopklippta ”glassstrutar”…

  67. 67.      Emma,  26 Juli 2010 8:56

    Prins Carl-Philip har ingen respekt för folket! Då kan han lika bra göra sig av min sin prins-titel!
    Som Prins har han väldigt mycket förmåner som vi ”vanliga” bara kan drömma om. Därför är det mycket respektlöst av honom att springa runt men en Slitz-modell.
    Ska Sofia verkligen bli en ny förebild för Sverige???
    Väldigt pinsamt och ett stort hån mot oss som är för monarkin.
    Får nog lov att ändra den tanken om Kungen giltighetsförklarar detta förhållande.

    Snälla Prins Carl-Philip, sluta skämma ut Sverige!

  68. 68.      Louise,  28 Juli 2010 2:06

    Till er som säger vi inte ska bry oss och låta dom vara:
    Hur kan ni tycka så?
    Vi betalar skatt som går till kungahuset och då är det respektlöst att dom inte beter sig som ett kungahus bör!
    Jag vill inte att mina pengar ska gå till en nakenmodell som på många vis visat att hon trivs i media.
    Det är en stor skam för Sverige!

  69. 69.      Sacha,  28 Juli 2010 9:50

    #68 Louise
    Håller med dig
    Och förstår kungafamiljen inte det, så har den förlorat sin
    värdighet och existensberättigande!

Kommentera?

Kommentarerna ska hålla en god ton och vara en nöjaktig läsning.
Alla kommentarer som är en upprepning eller inte håller god samtalston riskerar att redigeras eller refuseras.
Kommentarer överstigande 10 rader publiceras inte.

Mer om betraktelser

01
Sep
2010 -
19
Aug
2010 -
13
Aug
2010 -
17
Jul
2010 -
14
Jul
2010 -
14
Jul
2010 -
11
Jul
2010 -
09
Jul
2010 -
05
Jul
2010 -
29
Jun
2010 -
29
Jun
2010 -
17
Jun
2010 -
16
Jun
2010 -
09
Jun
2010 -

Mer om prins carl philip

03
Sep
2010 -
26
Aug
2010 -
25
Aug
2010 -
13
Aug
2010 -
08
Aug
2010 -
04
Aug
2010 -
03
Aug
2010 -
26
Jul
2010 -
21
Jul
2010 -
14
Jul
2010 -
02
Jul
2010 -
29
Jun
2010 -
16
Jun
2010 -
16
Jun
2010 -

Mer om sofia hellqvist

03
Sep
2010 -
04
Aug
2010 -
03
Aug
2010 -
26
Jul
2010 -
21
Jul
2010 -
29
Jun
2010 -
16
Jun
2010 -
06
Maj
2010 -
29
Apr
2010 -
12
Apr
2010 -
12
Apr
2010 -
05
Apr
2010 -
02
Mar
2010 -
05
Feb
2010 -